Här är Johan!

Det börjar ju bra iallafall!
Andra inlägget på mindre än 12 timmar :') nu blir jag nästan stolt över mig själv!
Sitter på mattelektion nu,  och eftersom vi är brat sitter vi vid datorn samtidigt!
Eller jag sitter vid datorn en snabbis nu medans Cecilia skriver av mina uppgifter! Känner mig som ett underbarn!

Vi hittade Johan också, men tyvärr var det försent, vi hann aldrig fråga om vi fick gå hem och jobba hemma innan vi skulle på lunch ändå. Så nu sitter jag här på dagens sista lektion och filosoferar för mig själv. Funderar på att strunta i att jobba nu och ta hand om det senare när jag kommer hem. Det går ändå inte nu, hjärnan vill inte fungera, stirrar bara på talet tills det inte går att stirra mer typ ;s

Men nu är Cecilia klar med att skriva av mig och behöver en smart hjärnas hjälp!
Vi får se om det hinns skrivas mer.
solong.
2008-12-08 @ 12:24:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: chili

trevlans en till blogg som gör narr av mig:')

2008-12-08 @ 13:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0