Hey Monkey

imorgon är det julafton :o helt galet!
jag får övningsköra :o också helt galet
nettan fyller krogrunda nästa år :o ännu mer galet!

allt går så jävla snabbt, man hinner inte med!
det är nästan så att ångesten kommer fram.

nu går jag snart ur gymnasiet, sedan skaffar man barn och man och jobb och sedan dör man.
det finns liksom det.
livet går ut på det.

men jag vill hinna med mer, mycket mer.
jag vill se världen, jag vill rädda liv, jag vill få ut så mycket av livet som möjligt.
men hur ska jag hinna med det, när 16 år går på tre minuter.



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jodå, några saker

2. Höll du några av dina nyårslöften? kommer inte ihåg dom

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? då har dom döljt det bra

4. Dog någon som stod dig nära? nej, men en jag träffat

5.Vilka länder besökte du? Thailand (h)

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? mer pengar och finare väder

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 25/4, 24-25/5, 2/11 och fler

8. Vad var din största framgång 2008? jag vågade mer

9. Största misstaget? jag vågade lite för mycket ett tag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nejdå, pepparpeppar ta i trä

11. Bästa köpet? vet verkligen inte :o

12. Vad spenderade du mest pengar på? onödigt

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja, min jocke, mina vänner (både nya och gamla)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? I'm on fire - Bruce Springsteen

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare, mycket gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer? skrivit vad jag gjort så jag inte hade glömt nästan allt som nu.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? slösat pengar

18. Hur tillbringar du julen? Med familjen

19. Blev du kär i år? jaa, mer än någonsin förut

20. Favoritprogram på TV? Grey's tror jag, och Desperate Housewifes

21. Bästa boken du läste i år? Jag kommer inte på någon bok jag läst :o

22. Största musikaliska upptäckten?  Känns som Glasvegas just nu, men jag kommer ju inte ihåg första halvan på året så jaa..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar 

25. Något du önskade dig men inte fick? en skjorta

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? var med släkten och min älskling och åt tårta

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mer pengar

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? aa.. min egen

29. Vad fick dig att må bra? Jocke

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen, så ytligt :s

31. Vem saknade du? saknar personer som försvann

32. De bästa nya människorna du träffade?  Joakim Ersson, mina kära klassumgängisar, folk som jag fick med på köpet när jag träffade dom :)

 

Tänk nu på att jag inte kommer ihåg det mesta ifrån det här året, så om du ser något och tar illa upp, grina inte, det är inte meningen att glömma något :o


2008-12-23 @ 17:36:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0