jävla vågkraftverk

ÅH½
Jag orkar inteinteinte.
Fick nyss reda på att vi hade redovisningarna av våra energikällor nu på morgonen, så jag har missat hela skiten!
hahahaha less jag blir nu.
Är förresten inte färdig endåså, så det kanske är lika bra.
Har fixat min och Cecilias powerpoint iallafall, så nu är det bara sammanfattningen kvar och den hoppas jag innerligt att Cecilia har gjort.
Annars är jag lycklig.
Känner att bara för att jag missade den är inte dagen förstörd. Kan bero på att min älskade körde en löpning efter mig idag också :') jag älskar det! det är så mysigt när min man kommer och flyger på mig bakifrån och myskramas innan han går vidare till skolan, :')

Hade annars en jobbig start på morgonen, jag och jocke fick kubba till bussen, och tyvärr finns det en av oss i församlingen som har aningen längre ben än mig så det går aningen snabbare för den individen att ta sig fram. För den andra individen (mig) blir det lite halvjobbigt att hänga med, speciellt med en 120kg väska på armen så jag får kubba extra mycket. Kommer iallafall ner och ska runda ett staket snabbt som satan för att få tag på honom, PANGDONK! väskan rätt in i stålgrinden, MED DATORN I!! jag trodde den var av på mitten. seriöst, vilken jävla smäll!
Sedan, sur eftersom min dator enligt mig nu var sönder, tar jag en genväg över en vägg med snö för att undvika jocke som står och skrattar så där sött som bara han kan och håller ut armarna för att ge mig en kram, frackyou säger jag och börjar kämpa mig över snöväggen som var kanske 1 meter hög.. (lägg märke till var)  Splash, och helt plötsligt står jag där med snö upp till låren, väggen med snö höll inte för mina kilon. Kliver ut och känner hur snön åker in i skon och hur blöt jag blir om låren
Ännu surare nu och ännu senare till bussen också ska jag ta mig ner för backen, men nääääää, det kunde inte heller få gå riskfritt utan där bestämmer sig mina ben för att glida undan så jag sätter mig rakt ner på rumpan och får blötbetongröv! MUMS!
Gud bevare den mysiga vintern och de söta stålstaketen, vad vore världen utan de (((':
Troligen bättre för en trött osmidig tjej på väg ner till bussen en måndagmorgon.
Tur att Jocke har en förbättrande effekt på mig när jag är sur för nu är det bra igen =d
Jaja, nu ska jag i alla fall sätta mig och skriva klart mina nödvändigheter också umgås lite med Dana eftersom varken Emma, Anna, Matilda eller Cecilia är här. Mitt umgänge så att säga. Bajs på dom.

Hejdå.
2008-12-15 @ 09:35:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linet

Haha! Men sötfialotta då :'D

2008-12-15 @ 10:38:39
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dig superdupermycket! :') <3

2008-12-15 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0