nära döden upphöjt i tre

Nu är jag död. klockan är snart  elva och jag har muntligt förhör på kemiska bindningar imorgon! som mamma påminde mig om för typ en timme sedan! jinte så härligt! det här kommer inte gå.
Innan var jag också död, jag trodde jag var med i det där som är med i alla filmer: någon släcker lampan och sedan när dom tänds igen står det någon med en yxa framför en och högger tills man dör, men det var tydligen bara en propp som hade gått. men ändå!
Förut var jag också död, när jag hade träning på tom mage, ogod säger jag bara.
Tur att Linnea och hennes mamma är så go så vi svängde in på Statoil och köpte en hotdog :'))) det var extremt gott, tack så väldans :D

Hinner inte skriva mycket, har som sagt prov imorgon, TIDIGT! så nu ska jag lägga mig och prata med min älskade jocke i telefonen och plugga innan jag lägger mig och sover.

godnatt people
2008-12-09 @ 23:02:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0