pudersnö luder

åhå, mysigt det är ute nu för tiden, helt underbart fint med alla snöklädda trädgrenar och översnöade hus :')

Luciavakan igår, det var ju inte det roligaste jag varit med om iallafall. filmerna var inte värda att punga ut 220 spänn på, men umgänget och pauserna var bättre ((: Hanna vann tävlingen som gick ut på att spela guitarhero förresten, så nu får hon ta med sig 20 vänner och gå på en privat visning på bion, grattis hanna! :D

På morgonkvisten gick vi alla (förutom Hanna som bor i hamen) och tog bussen hem 25 över 7. Klev av i svartvik och tog en "promenad i rask takt" som yvette skulle säga hem till jocke, slängde oss i sängen och somnade.
Vaknade vid halv 5 igen, myste på lite.. eller mycket, klev upp vid 6 halv 7, gick och gjorde mat, åt den och sedan klädde vi på oss fullt med ytterkläder och begav oss ut på en promenad i -14 grader.
Från början skulle vi gå ner till ica och köpa kladdkaka och japanmix, men vi var för sent ute och höll på att busa i snön för mycket för att hinna så vi gick till OkQ8 och köpte wienerbröd och festis istället :')
När vi kom hem igen blev det mördning i pudersnön. Tyvärr var det jag som åkte på den mesta mördningen med tanke på att jag bara skrattade och att jag är den svaga länken av oss två. Men mysigt var det. La oss och kollade på stjärnorna ett tag också. Sedan gick vi in och duschade och nu sitter vi här och ska  kolla på o.c och mysa resten av kvällen.

Jag älskar dig joakim, mest av allt <3

Snöplog people
2008-12-13 @ 22:53:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: PUSS

Jag kommer och pussar på dig nu ja, jag älskar dig mest av allt :') du är så söt så jag dör kvinna! <3

2008-12-13 @ 23:00:15
Postat av: linnet

Den är ju superbra :'D

2008-12-14 @ 17:50:10
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0