the prettiest thing on saltcoast beach

Citerar bert:  "hej hallå dagboken!"

Sitter här i min favoritsäng (dvs. jockes) och försöker få honom att plugga på sitt förbaskade andra världskriget prov. Det går dock inte så bra utan han sitter mest och kastar M&M i sin lilla burk istället, tar upp och kastar i, tar upp och kastar i.
Han är så söt så :')
Väntar också på att han ska bli klar så att vi kan lägga oss och kolla på O.C någongång.

Idag har jag myst på här hemma. vaknade runt halv 2 tror jag , åt frukost, myste, myste lite till, åkte hem till mig, hjälpte mikaela med matten, packade om, åkte hit igen, gjorde middag, myste,myste mer och nu pluggar vi.. eller jocke.
Men det ser ut att gå frammåt i alla fall, det är ett plus ((:

Känner verkligen att skrivarfantasin ligger på noll, men det kan ju bero på att klockan är 00.00 ! äckligt! det såg jag inte förrän jag kollade upp det nu! :s
 
jaja, så nu ska jag försöka hjälpa min sötapluggnos med läsandet nu och sedan blir det sängdags.

Take a chillpill people
godnatt

2008-12-15 @ 00:09:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0