The taste, The Touch

Huvudvääärk, fortfarande huvudväärk!
Jag fattar inte, måste vara något allvarligt fel med mina tinningar som bara värker hela tiden.
Orkar inte med det. Vill bara att huvudet ska vara bra.
Tuggummi kan jag inte tugga heller :o

Nu sitter jag på skolan, sjuuukt många timmar för tidigt. Jag har som jag skrev håltimme till 3 ;o
Och internet krånglar också, och jag är själv, förutom "nu lurar vi word tim" och robin som sitter och kollar på bomber, mysigt att man går med bombare :')
Cecilia kommer snart och gör mig sällskap, sedan när Emma och co. har varit klart på sina språk kommer dom hit också och umgås. Tror vi skulle dra igång en film på projektorn och vara allmänna naturare bara sådär.

Igår satt bara hemma vid datorn igår till typ halv 8, sedan kom min goding och hans far ner och hämtade mig efter att dom hade varit på julbord och vi åkte hem till dom :)
Myste på som alltid, sådär som jag älskar. Sedan somnade vi som stockar.
Imorse åkte jag in med kvar i 8 bussen för att få vara lite med jocke innan han skulle in på lektioner, det var väldigt mysigt.
Fick en löpande sötnos efter mig också när vi hade sagt hejdå och jag skulle gå till skolan. En sötnos som kom och pussade på mig och bara var allmänt jockig av sig :') det älskar jag också, allt med jocke älskar jag :o

Efter skolan ska jag julhandla med jocke, får se om jag har råd att köpa något i huvudtaget, :')

Nä men nu ska jag mörda vårat internet, jävla nti-are som inte har tillräckligt mycket bandbredd eller vad det nu än är på sin egen server så dom snor våran. I will hate them,. förutom mina förra kära klassisar, dom kan man inte hata :')
Jahanähä! nu försvann Metg helt och hållet! vafan :(



2008-12-18 @ 08:59:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0