tjofräs i kalasbyxan

Undra om jag verkligen är världens mest frusna person? Jag klarar inte av kylan, det är så förbaskat hemskt, fryser ihjäl om jag inte har jackan på mig hela tiden. Jag tror jag tar med mina nära och kära och flyttar till thailand, bajs vad mysigt!

Själv var vi nyss på lucia, fiint i en iskall gympasal! och fiint att man måste gå tre mil för att komma dit och tillbaka! Det var verkligen dagens sämsta, också måste jag göra det igen senare?! och frysa ihjäl ännu mer i gympasalen, glömde tjocktröja också.

Igår träffade jag nathalie på stan, det var mysigt. Först gick vi och pratade med Nina och Fanny ett tag och efter det gick vi och åt, Nathalie bjöd på subway :') också fick jag presenter! en svartochvit randig tröja och en turkos/grön/svart rutig skarf, tack så jätte mycket Nathalie, dom var extremt fina båda två! :D
Efter det åkte jag hem med bussen som envisades med att gå runt hela skottsund och sedan vara 1 cm från att köra i diket på junivägen. Sedan tog jag mitt pick och pack och åkte hem till min älskade joakim. Vi kollade på O.C och nördade vid datorn och dog av skratt, iallafall jag, jocke skrattade nog mest åt att jag såg dum i huvudet ut när han försökte hålla för munnen på mig så inte hans moder och fradren skulle vakna. Tror inte jag har skrattat så mycket på länge, skrattar jämt när jag är med världens bästa :')
Kännde mig jätteövergiven när vi skulle sova iallafall, mannen hade ont i magen och var världens tröttaste för tillfället, så han vände ryggen till mig och hade ansiktet mot väggen och somnade på en gång, medans jag låg där som ett negerbart och försökte hålla honom vaken genom att röra på mig så mycket som möjligt och råka stöta till honom samtidigt som jag försökte prata med honom och skaka honom men det hjälpte inte, han bara mummlade något till svar och somnade om. Sedan vågade jag inte ligga och hålla om honom längre för jag började tänka på massa spöken och att någon skulle kraffsa mig i ryggen med vassa naglar eller dra i täcket, så då vände jag mig om för att hålla utkik över rummet så alla äckel skulle förstå att jag fortfarande var vaken. Hörde också två knackningar i väggen. det var vekligen droppen.  men jag somnade tillslut jag också.

Vaknade i morse, snoozade i 45 minuter innan vi klev upp tror jag, ville jättegärna ligga kvar hela dagen. men vi tog oss upp, gjorde oss i ordning och gick till bussen. Nu sitter jag på svenska, ska fortsätta med våra hordikter och snapsvisor :))

Ikväll ska jag på luciavakan på sf med jocke, cecilia,albin,linnea,hanna,camilla och anton. Om jag inte tar fel tror jag att vi ska åka in lite tidigare några av oss och bara ta det tjockt på donken, vad mysigt, höhö :')

Men nu ska jag och mitt frusna arsle ta hand om svenska görat, får se om jag hinner skriva mer sedan ((::
Bajsbajs







 
                                                         
2008-12-12 @ 10:12:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnet

SLUTA MEEEEEEEEED FIN BLOGG, BAJS DÖ HEJDÅ

2008-12-12 @ 10:41:28
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: emeli med e

haha linnet! din är bajsfin :o

2008-12-12 @ 10:50:47
Postat av: linnet

inte som din! :o

2008-12-13 @ 21:33:28
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0