Vart är johan?

Jajo, nu är det bestämt, all fritid på lektionerna har avgjort saken.
Jag hänger på trenden och skaffar mig en blogg jag också!
Inte för att jag tror att det kommer hålla länge eller att jag kommer skriva mycket. Jag har för lite fantasi och för få visa ord för att det kommer hålla länge men försöka kan man ju alltid!

Och för att föra vidare talan om mycket fritid på lektionerna kan jag ju berätta att det beror på att vi inte jobbar :s eller något! dagen börjar med att jag kommer till skolan i tid imorse, lycklig över att min kära pojkvän precis kommit springande efter mig och pussat på mig som ett hejdå! fortfarande upptagen med att tänka på det när chilli ringer. Hon frågar mig vid namn ägget?! vart jag är och berättar att vi har håltimme till12!! lyckan förstördes som ett ägg bland stenar.
Så nu sitter jag här, i brist på att göra annat blev det en blogg.
Tror jag ska åka hem istället och jobba resten av dagen hemma, problemet är bara att det inte går någon buss hem till juniskären förrän 12, mymma! Så jag och Cecilia får ta staden med storm ett tag, kolla på skor till henne och så vidare!

Nä nu ska jag gå, kolla efter min mattematik lärare och avsluta den här skoldagen på ett legendariskt sett!
Frågan som alla ställer sig är dock, eller iallafalll vi i detta lilla grupprum är: vart är johan?

Om jag inte glömmer bort lösenordet eller tappar skrivförmågan kanske ett inlägg kommer senare.

hejdo, eller tuppjuck som Emma skulle säga! :')
2008-12-08 @ 10:40:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnet

ÄLSKAR DIN BLOGG REDAN!!

2008-12-08 @ 10:45:08
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0