Fighten mot fläsket


Nu har det startat och den här gången ska jag inte ge upp, fighten mot fläsket! Ska ut och motionera så många gånger som jag bara kan. Var precis ute och gick 6 kilometran med mor min. Imorgon slutar jag tidigt så då ska jag också ut och promenera :D Får se om det går att fläska ner mig till några kilon mindre, you never know! Men nu ska jag skyndaskynda och duscha och äta mat och sedan ska jag iväg och grilla mashmallows med lill och cill (:

Peace

+ jag såg tussilagosar när jag promenerade
+ jag har the voice på min television :')
2009-04-19 @ 18:04:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda Östman - the life of

We can fight together! :D

2009-04-20 @ 08:49:12
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0