Monday, Tuesday, Wednesday

Godnatt

Sista kvällen innan hemfärden från stugan är kommen :(  Imorgon åker jag och sötjocke hem till sundsvall. Tar först bussen till brunflo och sedan vidare till sundsvall därifrån med tåg och på fredag är det jobba som gäller, från 10-16, lite nervöst måste jag säga, jag har inte råd att klanta mig på det här nu och det brukar jag vara duktig på :o men jag får köra don't worry be happy ramsan på mig själv och klara av det här nu!
Idag har vi myst till det riktigt och gått upp till spaavdelningen på hotellet. Vi har badat och bastat och bubblat och nu luktar jag klor, super najs var det i alla fall :')
I går
var vi i östersund och gick omkring, det är jättemysigt där har jag kommit i underfund med, gamla trähus och smågator. Mer sånt i sundsvall tycker jag! Hittade ett par skor som jag kärade ner mig i men det blev inge köpande av. Tittade också på en adidaströja och en parkas slasch anorak jacka (: Ska kolla om de finns hemma också.
I måndags
så boulade vi och bowlade, jag förlorade första platsen med en poäng på bowlingen och likadant på boul tror jag :o

Nu ligger vi i soffan och Jockis tittar på hockey medan jag ligger och skriver här och läser, är klar med numero två i twiligt  serien snart, har 20 sidor kvar tror jag ;o så Nathalie och Fanny, om ni läser det här hoppas jag att ni är nöjd :') Nej, nu kanske jag ska packa också ;o det är nog det bästa, så på återseende mina kära vänner.

Peace out


2009-04-16 @ 01:30:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cecilia

emelie is back!!

2009-04-16 @ 19:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0