Nu sigge


Godmorgon, eller förmiddag eller vad det nu än är.

Huvudvärken är inte borta, jag förstår inte vad den vill. Måste vara något med att jag föddes blå  med navelsträngen runt min hals. Gud straffar mig :( Har nu cirkus 4 alvedon i mig, om inte 2 av dom redan gått ut ur mitt system.. jag tror att det kanske är något annat än min syn som gör det här, något värre. Är helt ärligt orolig för det. Tror kanske att hjärnan sitter löst eller att något trycker mot den. Tur att det bara är två lektioner idag, engelska (nu) och matte efter lunch. Ska skriva om Australien nu, innan Dana kommer ;o

PEace
2009-04-06 @ 10:07:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

vi plockar ut din hjärna och säger åt den på skarpen så kanske det blir bättre sen :')

2009-04-06 @ 10:09:36
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0