Aha shake heartbreak

Undra om det är härlig "borta bra men hemma bäst" känsla i kroppen nu eller saknaden av att leva ett annat liv än det liv som jag lever i sundsvall som spökar i kroppen. Jag kan inte riktigt sätta fingret på spiken över vad det är. Men en sak som jag kan sätta det sorgliga fingret på är i alla fall att jag är hemkommen från underbara stockholm och öland nu. Det har varit en riktig kanon vecka med mycket slapp (favvo) och härliga stunder. Hade ju dock ingen kamera för den fick sönder men deppa inte för det kära kamrater, vi har en miljon bilder på jockes mammas kamera där jag och jocke står och poserar med samma min framför olika sevärdheter. Det är nästan som att man har klippt ut och klistrat in samma bild på oss framför olika ställen, väldigt poetiskt. Jag har väl inte så mycket mer att tala om för er. Om ni inte vill veta att jag inte kan åka bil utan att somna och att vi tappade bort oss på vägarna i stockholm + att vi tappade bort bettan nere i tunnelbanornas gator. Förrestenförresten så har jag bestämt en massa saker som ska göras innan sommarlovet är slut, vilket är alldeles för snart :(:(  men det tar vi en annan gång.

Adjö növvelhuvuden
2009-08-03 @ 01:34:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cecilia

ska vi åka till way out west?

2009-08-04 @ 15:20:51
Postat av: linnea

Justja, så det var! haha :D tyckte det lät lite konstigt!

2009-08-05 @ 19:16:15
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

NU gäller det! Sista chansen att anmäla sig till sommarfinalsiterna HOS MIG! Du kan läsa mer om hur det går till i länken i inlägget. Det vore superkul om du anmälde dig! Här: http://noescape.blogg.se/2009/august/sista-chansen.html#comment Då skulle jag bli väldigt glad! :D KRAM! noescape ;)

2009-08-05 @ 20:11:26
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0