Pretty darn cool


Hur har året nollnio varit för dig?  Stressigt men underbart
Bättre än förra året?  fifty-fifty
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? Underbara strunder med vänner och utlandsresa
Har du flyttat under år nollnio? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? massa
Isåfall vilken? possibility - lykke li och massa fler
Har du kysst en främling? nope
Hur har din kärlek varit nollnio? bäst
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja en massa
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? batman and me (L)

Har någon i din närhet tagit självmord? - nej
Har någon i din släkt avlidit? - nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nej

Har du gjort någonting du ångrar? jag tror fasen inte det
Har du skämt ut dig? jag skämmer ut mig tre gånger dagligen
Har du ljugit för en vän? nä inte allvarligt
Har du varit ute en hel natt? mjne
Har du blivit tagen av polisen? - nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - ja
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? det har jag säkert, typ åkt utomlands med jocke. Never happened before.
Höll du några av dina nyårslöften? tror inte att jag hade några att hålla och tur var väl det för jag hade inte hållit dom anyway.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
Dog någon som stod dig nära? nej
Vilka länder besökte du? Gran Canaria - Puerto Rico
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? mer sol och värme
Vad var din största framgång 2009? mina betyg
Har du varit sjuk eller skadat dig? typ dödssjuk efter utlandsresan men annars nej
Bästa köpet? Jag vet inte, armbanden från puerto rico är nice
Vad spenderade du mest pengar på? en utlandsresa
Gjorde någonting dig riktigt glad? något gör mig nästan alltid glad, jag är en gladis
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? svennebanan, i gotta feeling, bulletproof, eyes on fire
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag vet inte, ingen aning
Vad önskar du att du gjort mer? skaffat beachbody och en massa kläder
Vad önskar du att du gjort mindre? stressat, varit pressad
Hur tillbringar du julen? Med släkten, troligen så somnar jag på soffan och sedan kollar vi på tomten är far till alla barnen.
Favoritprogram på TV? DH och greys
Bästa boken du läste i år? Twilightböckerna
Största musikaliska upptäckten? La roux
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja
Något du önskade dig men inte fick?
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? värme och mer fritid
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? sköna kläder och slarvig, i alla fall skoldagarna
Vad fick dig att må bra? mina vänner, min klass, min pojkvän, min familj
Vilken kändis var du mest sugen på? i donno, jacob blackis babe maybe
Vem saknade du? Mitt gamla girlpower häng gäng
De bästa nya människorna du träffade? jag har inte träffat så många nya, bara kommit närmare dom jag känner och de är bäst allihopa
2009-12-18 @ 22:54:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0