I <3 eco chips




Idag har jag haft grymt mycket att göra, därav dålig uppdatering. Började morgonen med en trevlig fysiklektion, jippie kay yay motherfucker. Jag kan inte motstå freddans underbara fysik och hans mysiga hårkalufs mitt i pannan. Sedan hade vi engelska, kollade vidare på "home" (världens mest sövande film) överlevde knappt timmen. Sedan hade vi kemiprov och efter det gick jag, emmsi och anna och köpte fika också gick vi och satt oss och pluggade fram till halv 5. Riktigt duktigt gjort av oss, applåder!
Nu ska jag INTE plugga alls (mina skönaste ord just nu) utan jag ska äta MAX kycklingburgare och kolla på desperate housewifes. Fast först av allt ska jag gråta av lycka eftersom jag inte måste anstränga mig med läxor.
2009-12-01 @ 18:56:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

älskar den där tröjan!

och eco chips :D

2009-12-01 @ 22:54:29
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0