The catcher in the rye

Tyfiskt. Precis när jag bestämt mig för att ta tag i att läsa engelskaboken (som ligger som en stor tyngd över mina axlar) i ett varmt bad och relaxa så bestämmer sig pappa för att stänga av vattnet och byta toalett så det luktar stinkbomb av avlopp i hela jävla huset. Plus att jag själv sitter och stinker pupplök och fotsvett framför datorn eftersom jag inte har duschat på ett århundrade känns det som! Men jaja, är det så han vill ha det så sitter jag väl och luktar pupplök då! Kanske ska sätta mig extra nära honom vid matbordet också så han förstår vilken skada han gjort genom att inte låta mig bada.
2009-12-11 @ 16:06:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0