The Dress

Sing hallelujah! Beställde hem en klänning till nobelmiddagen imorgon förra veckan som jag hoppades skulle komma hem i tid,  och idag, dagen innan the doomsday gjorde den det. Den är superfin tror jag att jag tycker. Ibland ser man höggravid ut i den men det är ju bara bra eftersom man kan äta så mycket som hellst utan att magen putar ut synligt också är den lite lång, eftersom jag har sveriges kortaste överkropp, men det tror jag vi skulle fixa ikväll. Så här ser den ut i alla fall.

2009-12-09 @ 16:54:43 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

döfin. du kommer vara döfin. jag vill med vara döfin. eller man kanske inte är så fin då? fast jo, edwirds är ju det, ähh :')) men ärsch, du kommer se ut som en pangbrud :D alla kommer vilja ha dig, till och med tjejerna :o mest roxana :'D

2009-12-09 @ 18:51:40
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: Melody

Åh! Asfin klänning :D

2009-12-09 @ 19:10:35
URL: http://mformelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0