Agua


Jag hatar fredagmornar. Det är den enda morgonen på hela veckan då vi måste börja tidigare än tidigast. Kvart över åtta är ingen tid för mig och verkligen inte halv 7 då jag måste kliva upp. Fyfan.
Har precis varit på naturkunskap, har pratat om vatten och virituellt vatten och vattnets kretslopp och vattnets framtid och allt man kan säga om vatten. Ska snart sätta mig och lyssna på Linda och Jimmy som ska prata om vårat mega projekt i svenska/biologi. Ska skriva en rapport, framföra muntligt, kunna diskutera och massa saker. Det tynger på betyget mycket så jag vettefan om jag tycker att det ska bli så kul :(
Nej, nu ska jag sluta. bejsbejs
2009-02-27 @ 09:51:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0