Biologi / Svenska


Inte tråkig uppgift vi fått nu! Jag kände ångesten när jag läste papperet. Nästan så jag kunde ta på frustrationen. Jag ska vara forskare, forska om det är möjligt att genreglera kronprinsessans äggceller. Ersätta den sjuka genen mot en frisk gen. Både kronprinsessan och hennes karl har det x-kromosom bundna sjukdomen svenssonssjukan och jag ska kolla om det är möjligt att bota den så deras barn inte får den.
Kkkkkkkkkkkkkkkkkul.
Nu ska vi rapportgenomgånga. Hejdå
2009-02-27 @ 10:35:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Em

Hehe jadu, hoppas du har en bra skoldag och sen en helgo helg!

Kram ,Em

2009-02-27 @ 15:48:08
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0