Death Silence


Jag är för trött för att skriva ett inlägg nu. Det tär på kroppen att bara sova fyra timmar. Det ska inte hända igen.. på en vecka.

Ligger i alla fall i Joakims säng nu och lyssnar på en apa vid namn donkey kong på andra datorn och en sötnos som får dampen för att han inte klarar det :') Kom hit vid fem ungefär, fick kinamat, nudlar med kyckling, fyfabior vad gott det var! Efter maten la vi oss i sängen och jag kollade på när Jocke spelade fifa, somnade till lite då och då skulle jag tro. Efter det gick vi upp till övervåningen och jockes mamma och kollade på film, death silence. Ska jag aldrig se igen. Usch och fy och blä för skräckisar. När filmen slutade kollade vi lite på tv och nu är vi här nere igen. Känner att skrivarlusten inte är stor. Ni får en sovalåt istället, en underbar sovarlåt.

Godnatt


2009-02-08 @ 22:11:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

vet inte. tycker inte om den här helleeerrrr. kan ej bestämma mig.

2009-02-09 @ 10:07:24
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0