Erik Hassle

Förstå min och Cecilias chock när vi sitter i bilen och väntar på Minna och Jaana också kommer ERIK HASSLE PÅ RADION! Vad gör han där? Han har aldrig varit där :O helt galet :D hoppas han kommer till Gatufesten för guds skull, då dör jag :') Nu ska jag duscha och sedan blir det spanska för hela slanten. Ska fan lära mig att skriva flytande texter på en kväll! Förresten så har min dator damp. Pain har försvunnit helt, msn hakar bara upp sig så fort någon skriver, photoshop är assegt, tar 10 minuter för att beskära en bild, om det ens går och man kommer inte in på internet explorer. Undra om den där whorm varningen har ätit upp min dator från insidan. Tråkigt jobbigt är det i alla fall. Ska slänga den i väggen tror jag.
Hejdo

2009-02-24 @ 16:35:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

emelie englund jag har hittat en till låt med han som är bättre än bäst!! du kommer älska den:D jag är fortfarande chockad!!:O

2009-02-24 @ 17:19:33
Postat av: cecilia

det var jag som skrev det!!:D

2009-02-24 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0