Fullt jävla hus.


Hej. på dej.
Känner mig mäkta imponerad över att jag inte dött idag. Hade fullproppat verkligen när det var hockey. Hade fyra chipsuppätande ungar här. Fick inte en syl i vädret när det gällde de goda. Så jag satt i mitt hörn och väntade på att ett under skulle ske och att dom skulle sluta äta. Och de skedde ett också, chipsen och matchen tog slut och de lämnade oss tomhänta. haha. argsint.
Nu sitter jag och joakim på mitt rum. Jag ska hjälpa honom med matten lite. Får se om jag kan. Ska upp tidigt imorgon så det får inte bli så sent. Imorgon ska jag även vara med Nettan. Det var ett jäkla bra tag sedan så det ska bli kul.

Godnatt nu människor
2009-02-26 @ 23:01:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0