gogmorgon


SV; Jesper! matten är ICKE lätt! Det är det svåraste jag varit med om på länge ;O jag tycker spanska är lättare ;)



Goggmorgon. Sitter i Danas engelskasal nu och väntar på bättre tider. Dvs lunchen :') Har precis haft läsförståelse och skrivförståelse inför nationella och det var inte värst svårt, i alla fall inte det här :)
HAHA förresten! Igår misslyckades jag med att göra våfflor... hur fan kan man misslyckas med våfflor? blanda en smet och häll i ett järn, sedan är det klart. Men nää, inte för mig, för mig så fastnade allt och klibbade fast sig så jag kunde inte göra något alls. Fick slänga hela smeten! Det var andra gången i mitt liv som jag misslyckades. Första var i sommras, då jag skulle prova på det själv för första gången. Så man skulle kunna säga att jag misslyckats två försök av två med att göra våfflor :( duktig tjej.

Men nu har jag inte tid. jag måste plugga.. hehe, eller äta pannkakor :D
haaaaay.
2009-02-26 @ 10:54:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jesperlehtonen

meeen, jooo matte är enkelt! =)

2009-02-26 @ 11:54:59
Postat av: Jenny

Hej! Ville bara säga att jag verkligen gillar din blogg! Ha en underbar dag! :) kramar Jenny

2009-02-26 @ 13:08:35
URL: http://www.jennybloggar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0