Jag älskar mitt hjärta och jag är översynt



Hellu. Dålig uppdatering igen, men jag sitter minimalt vid datorn för att jag inte ska få migrän/huvudvärk hela tiden. Igår när jag inte satt visade det sig att det blev mycket bättre.
Idag har i alla fall varit en rolig dag, hade sovmorgon till 10 vilket var behövligt, åkte in med mamma och joakim till stan, satt och myste i baksätet på en otroligt liten lånebil på vägen in (våran var på service) hade lite tid över när vi kom in så jag och min pussis stod och myste lite till. Sedan gick jag upp till naturkunskapen, rätt slapp lektion. Satt och gjorde lappar som vi ska ha och förhöra varandra med, efter det lunch och sedan hade vi matte. Körde någon lek, vi skulle dela in oss i lag och visa för de andra vilken lag det var.. get it? Nördade lite där, som vi naturare alltid gör och efter det drog vi till idrotten. SKRIDSKOR! moho. Hade askul, det var skitfula lekar, gled mest med och de andra slet, roxana och matilda, ska inte lägga ut er, men ni vet vad jag menar. Efter mycket garv tog vi bussen tillbaka till stan, gick in till synsam och fick veta att jag är översynt. Så det blir glasögon nu när jag sitter vid datorn, läser, pluggar, kollar på tv och sådanna saker. Men nu har jag inte tid mer, ska göra mat med prinsen, mamma och mikaela, det är tacos på menyn!
Hejdo
2009-02-13 @ 18:26:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: matilda

HAhaa jag och roxana slaktade alla :D

2009-02-14 @ 09:10:51
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: Roxana

Hahaaha att vi gjorde:')

2009-02-14 @ 13:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0