Läs och gråt!


Åh, det var en mycket trevlig dag på birsta idag med Matilda och Cecilia. Synd bara att väskorna ska väga bly!
Fick med mig en vit/svart-tröja och ett vitt, stort, fint brottarlinne hem! Hittade ett svart, stort, underbart fint linne också, men det köpte jag inte idag :( hade inte pengar till det! Men mitt ska det bli! mohoho!
När jag kom hem väntade underbar överaskning. På mitt rum, i min stora säng låg ett paket! MED MINA CONVERSE, jag dog! Dom är underbara! Jag älskar dom! Gaha gaha! Och igår fick jag min randiga tröja ifrån bubbleroom också, wünderbart! Det här har varit min kanon vecka :') På birsta provade jag också de där skorna som jag skrev om för ett tag sedan, men de satt inge bra, man fick så tjocka fötter i dom så nej tack! Ska köpa randiga gummistövlar istället :')

Tyvärr kommer nog inte kvällen bli lika underbar då jag måste skriva en fabel och plugga inför matteprovet imorgon. Tur att jag har en sötnos som ska komma ner och göra mig glader igen :')

Men nu måste jag gå, här kommer lite bilder från dagen!

Byebye babies





2009-02-05 @ 17:43:17 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

it lokks like i sell drugs:d

2009-02-05 @ 18:26:17
Postat av: felicia

finfint :D

2009-02-05 @ 20:31:22
Postat av: Anonym

vart är tröjan köpt? :) jättefin!

2009-02-10 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0