Milk - Kings of Leon

Jag ..
är singel: svar nej
saknar någon just nu: jag saknar nivrena,
är rädd för att bli övergiven: ja.. det skulle inte vara så kul
svär ofta: nej.. eller?
sjunger i duschen: om jag är på bra humör, ibland
är en morgonperson: höh.. nevahr
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: nej, om jag inte måste
är kär i kärleken: nej jag är kär i Joakim
skrattar åt mina egna skämt: Ja, det är inget skämt om jag inte tycker det är roligt
äter snabbmat varje vecka: nej, eller nästan. men inte nu, för jag håller på att spara budgeten
vill ha barn: inte nu, men senare
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: tyvärr

HAR DU:
glasögon/ linser : snart
piercingar: navelen
syskon: one love
pojkvän: ja, min underbaring
jobb: om det ändå vore så väl
för många vänner: verkligen inte
rymt hemifrån: kanske
färgat håret: nej
bra självförtroende: nej
sagt jag älskar dig till någon: ja det har jag
varit kär: nu är jag det
dumpat någon: ja
gjort något olagligt: njä
somnat i skolan: maaap
brutit något? bröt ett löfte när jag sa att jag skulle vara nyttig. Var inte det.
tappat bort mig i min hemstad: inte, lite på villovägar har jag varit
sett en fallande stjärna och önskat: aalvajs
varit otrogen i ett förhållande: fyfan nej!
sparat något från ett gammalt: förhållande? NEJ!
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: haha ja
smugit ut utan lov: busigt
ljugit om var jag är för mina föräldrar: faktiskt inte, förutom när jag är på väg hem och säger att jag är närmare än jag är.
en hemlighet som ingen vet: ja, säkert, nyfiken?
struntat i ett prov: No, fast jag kanske borde ha gjort det :')
varit på en blind date: nooooo
sovit en hel dag:  inte en hel, men nästan
somnat gråtande: nej, gråtit sen somnat. inte huhuZzZhuhuZzzZ

BRUKAR DU:
titta dej själv i spegeln: forever and always ;O
ha ångest: inför skolan ja.
drömma mardrömmar: nej, inte så ofta. men nu kommer jag göra det bara för att jag skrev sådär. fan.
försöka vara annorlunda: är väl inte vanlig, men försöker inte vara annorlunds, är bara de
klä dig i svart: oftaa
gå till kyrkan: netch
röka: Fyfan vad snuskigt, usch, nej!
ljuga: bara drygljuga.
hata andra: haha en stund, sedan är det bra
brukar du lita på folk: ja, men det får man tillbaka på fel sätt sedan. ofta.

VEM:
saknar du: mina nivvisar
vill du döda: gud för att det är så kallt.
rörde dig sist: Joakim
vill du slå: gud för att det är så kallt.
sårade dig senast: mina vänner
vill du vara som: mig själv
gör dig riktigt glad: Joakim, mina vännerochklassisarochfamiljen

SISTA PERSONEN SOM:
sov i din säng: jag, och joakim
fick dig att gråta: ingen, jag själv.
du delade en dricka med: morfar
skrek på dig: mikaela
du fick sms från: Joakim

HUR:
svarar du i telefonen: mobil: hallå, hem: Hejdeär emelie
fördriver du tiden: dator, plugga,plugga, joakim.
mycket pengar har du: 2500, som snart är 1500. :(
tjänar du pengar: i ett gatuhörn,, eller?
ofta bäddar du sängen: inte ofta. slänger bara dit täcket

 

 

 

 

2009-02-20 @ 17:47:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0