Skinksås


Hej vänner och ovänner och alla jag inte känner men gillar ändå!

Sitter nu och väntar på matte. Ska försöka hänga med på lektionen nu så att jag kanske lyckas fixa det här matteprovet som vi ska ha på onsdag om grafer och funktioner. Men jag skulle inte hoppas  på allt för mycket. Våran matte är liiite för svår för mig att ha att göra med. Jag tycker det är dåligt att bara för att man går på natur så ska man ha en svårare mattebok. Det ger ju andra linjer fördel när det gäller att få bra betyg om de har en lättare bok. Blir så sur :(

Men nu ska jag försöka insupa mig med matteenergi och mattekunskap.

Later alligator
2009-02-02 @ 12:00:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0