Tjockpannkaka


Hej igen!
Nu är det kväll. Skönt! Sitter i Joakims säng och väntar på att han ska bli klar med sina bravader så han kan komma och värma mig :( jag fryser :o

Det blev iallafall ingen Nathalie på stan idag. Satt och väntade på mammas jobb då hon skrev att hon inte kunde vara med mig för att hon skulle iväg. Syndligt värre :o Så jag tog nästa buss hem till kvissleby. På bussen träffade jag Lillis, Albin, Camilla och Jack. Satt och pratade med dom och sedan klev jag av vid Ica. Sprang in och hämtade ut ett paket som kommit till mig :') MIN FARFARSTRÖJA. mohoho! Den är mycket fin :') Skyndade mig ut därifrån och in på parkeringen där älsklingens föräldrar stod och väntade på mig, väldigt snällt! Åkte upp med dom till min bästasötastegosigaste Joakim och pussade ihjäl honom när jag märkte att han låg och sov! :D
Har sedan jag kom hit bara legat och myst, jag somnade nästan på honom förut, det var behövligt med lite vila (:
Just ja! Fick tjockpannkaka också, gaha! det var längesen och det var underbart gott!
Men nu ska vi lägga oss och kolla på film. Miracle heter den!

Later alligator
2009-02-04 @ 20:30:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ♥ SimplyMalin

Jahaa okej, jag visste inte att naturare läser företagsekonomi? :O



Själv pluggar jag andra året, samhäll ekonomi. här i lilla Värnamo. ^^

2009-02-04 @ 23:50:30
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0