Transformers


Godmorgon!

Förlåt för dålig uppdatering igår, men efter att jag hade lagt in kläderna här på bloggen kollade jag och joakim lite på transformerns, sedan gick jag på toa och när jag kom tillbaka däckade vi på en gång. Hann bara kolla på halva filmen. Vaknade i morse vid elva, kollade på mobilen och såg att Linnea hade skickat sms angående träningen idag, men eftersom vi inte hade ställt någon klocka eller något så hann vi inte till kvart över elva bussen, så det sket sig. LATMASKAR! Får ta att skärpa oss nu och piggna på oss!
Har inte hunnit gjort så mycket idag, bara latmaskat oss och kollat på äckel folk som tjänar äckelmycket pengar. Ska mörda dom och äta upp pengarna!



Uppdatering.


Hann inte skriva klart förut, pappa kom och hämtade mig så fort så det blev att stänga ner datorn och skynda till bilen. När jag kom hem åt jag mat, sedan har jag bara suttit här och duschat.

Ikväll blir det Sickan med Lillis. Ska äta dålig mat och bli fet!
Men nu ska jag göra mig i ordning.

Adjökens
2009-02-07 @ 13:39:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0