Not a good day for shopping


Hör och häpna!
Jag och min Joakim tog en tripp in till stan förut för att Jocke skulle ha en ny hockeyklubba också tänkte vi mysa lite i det fina vädret. Jag kollade också på lite saker, MEN jag hade ingen lust alls att kolla på kläder (?!) kändes bara jobbigt att göra det. Galetgalet, det är inte alls likt mig :o Fick i alla fall med mig en hårcreme hem som som skyddar när man plattar håret, vi får se om den funkar, hoppas på det!
Efter stan åkte vi upp med Jockes föräldrar för att kolla på jockes brors nya lägenhet, och jag blev galen när jag gick in i den. Den var väldigt fin till formen och så, jag såg massa möjligheter att inreda den på. Ta bort plastgolvet och måla plankorna under vita, köpa fina tapeter till väggarna, allt! gaha. Jag ska för fasiken bli inredare istället för doktor (aa) eller så ska jag bli doktor och tjäna multum och sedan köpa inrednings grejer till mitt eget hus och inreda det om och om igen :D
Efter att vi hade varit i lägenheten åkte vi upp till Jockes mammas jobb och bytte lampa på bilen och sedan skjutsade de hem mig.
Nu ligger jag här i min säng och känner mig allmänt slut i hela kroppen och kollar på inrednings saker och lyssnar på ny musik. Tror kanske att jag håller på att bli förkyld. Känner mig lite för slut för att det ska vara normalt.

Senare ska jag åka till Joakim, om mamma tillåter det, men det måste hon ju göra.

Nu ska jag fortsätta kolla på inredning. Ha det bra!
2009-02-01 @ 17:40:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0