Tre, tre, tre

TRE PERSONER SOM FÅR MIG ATT SKRATTA:
1. jocke
2. mina klassisar
3. mina vänner

 

TRE SAKER JAG GILLAR HOS MIG SJÄLV:
1. hårfärgen
2. ögonbrynen
3. naglarna, när dom är bra

 

TRE SAKER JAG INTE GILLAR HOS MIG SJÄLV:
1. mina tänder
2. höfterna
3. dubbeln

 

TRE DELAR SOM JAG FÅTT ÄRVA FRÅN FÖRÄLDRARNA:
1. mammas kinesögon
2. pappas fötter
3. deras cphumor

 

TRE SAKER SOM SKRÄMMER MIG:
1. spöken
2. mörker om jag inte är hemma
3. mördare

 

TRE SAKER JAG GÖR VARJE DAG:
1. tittar i spegeln
2. går på toa
3. håller på med mobilen

 

TRE SAKER JAG BÄR JUST NU:
1. strumpbyxor
2. randig tröja
3. armband från jocke :')

 

TRE FAVORITSAKER:
1. musik
2. kläder
3. sängen

 

TRE SAKER JAG SKULLE VILJA LÄRA MIG:
1. kickboxning
2. surfa
3. att bli en doktor

 

TRE SAKER JAG VILL GÖRA INOM 5 ÅR:
1.  åka utomlands
2. skaffa en lägenhet
3. bli miljonär

 

TRE SAKER SOM ATTRAHERAR MIG (HOS JOAKIM):
1. ansiktet
2. kroppen
3. personligheten

 

TRE SAKER JAG KAN GÖRA:
1. spendera pengar och inte veta vart de har tagit vägen
2. vara långsur
3. sitta vid datorn på tok för länge

 

TRE SAKER JAG INTE KAN:
1. förlåta folk helt
2. tänka att jag ser bra ut överallt
3. ta fingrarna ut arslet och börja träna

 

TRE AV MINA FAVORITHOBBIES:
1. jocke
2. vännerna/familjen
3. mysa

 

TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL GÖRA NU:
1. pussa på joakim
2. hitta på något kul med människor
3. äta mat

 

TRE SAKER JAG VERKLIGEN INTE VILL GÖRA JUST NU:
1. plugga
2. tråka
3. dö

 

TRE SAKER JAG INTE FÖRSTÅR:
1. folk som ändrar personlighet
2. kemi
3. folk som hatar sig själv

 

TRE SAKER JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR:
1. bli doktor
2. skaffa familj
3. se världen

2009-02-06 @ 09:44:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket! :D Du har en skithärlig design på bloggen. rent och lätt att läsa.

2009-02-06 @ 09:57:22
URL: http://fiskaso.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

kika in i min blogg.. du vann grattis:)

2009-02-06 @ 11:50:12
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0