Utmanad

Jag blev utmanad av Emma. Den som blev utmanad ska skriva ner fem av de äckligaste maträtterna man vet och sedan ska man även kommentera maträtterna som utmanaren valt. Get it? ;)
 
Emma gillar inte:
1. blodpalt
2. lever
3. spenat
4. ravioli
5. skaldjur!

Blodpalt, Lever, Spenat, Skaldjur. Haha fyfan.
Dock så kan jag tycka att ravioli är helt okej.

Jag tycker inte om

1. Slimiga äckelsaker som musslor
2. Lamm (som i pickabab)
3. Spenatsoppa
4. Bruna/Vita bönor
5. Kräftor

Jag utmanar :

Alla bloggers som känner för det
linnea s, elin n, joakim e bland annat

2009-02-22 @ 23:34:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linn

Rolig utmaning.. men kräftor är GOTT, gott, goooott

Hihi, hur har din helg varit då?

2009-02-23 @ 00:14:05
URL: http://mrsg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0