Y=, Window, Graph, Trace


Jag kan det!
Jag kan ordningen på miniräknaren när man ska få ut en graf! Jipikajej :D Det känns bra. Det kanske kommer gå bra det har provet ändå. Haha, nu ska jag sluta oroa mig för det. Men det är inte så lätt när man ligger på en snartmvgnivå i matte. Då vill man få så bra som möjligt så det kanske blir ett mvg!

Ligger i min säng nu. Funderar på om jag ska byta ifrån de svarta gardinerna till de vita med ränder i olika färger på. Känns som att rummet kommer bli sommrigare då. Jag behöver sommrigt!
Världsliga bekymmer jag har.

Haha, har annars inte gjort så mycket idag. Har räknat matte mest, kollat på en timmes topmodel, fikat och pluggat medans och nu har jag lagt mig här för att få min skönhetssömn. Har inte hunnit bloggat eller kollat runt på andras bloggar så mycket idag. Det är lite synd :o

Men nu människor, säger jag godnatt till er!
Ha det bra!
2009-02-03 @ 22:10:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Godnatt :) puss.

2009-02-04 @ 01:03:35
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0