18 karat gold


Hej, jag heter Emelie och idag har jag varit duktig med kemiläxan!
Eller i alla fall försökt vara duktig, sedan att man inte kan något hör inte till saken :D
Efter skolan har jag bara slappat, fick till och med åka bil hem, skönt!
På tal om skolan så ska vi börja med en ny grej på biologin. Ärftliga sjukdomar. Verkar faktiskt riktigt roligt!
Jag hamnade i grupp med Matild och Anna. Vi ska verkligen MVG:a den här uppgiften :D Kommer säkert gå bra!
Men nu ska jag packa och efter det ska  jag åka till Joakim, mysigttrevligt!


Hejdå människor
2009-01-28 @ 17:50:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda

MVG MVG MVG :D

2009-01-28 @ 19:28:34
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0