9 av 10 modeller använder photoshop


Godmorgon Gansters!


Ögonlocken känns tunga, kroppen känns allmänt slö och jag skulle hellst av allt bara vilja sätta på första bästa buss hem, sno med min Joakim på vägen och bara åka hem och slänga mig under ett varmt täcke och mysa hela dagen. Fy fabian vad skönt. Jag skulle ligga och sova där som en litet foster på Jockes arm, jag sover alltid bra där på den armen!

Nu har vi snart mentorstid och sedan är det räkna och tråka som gäller hela dagen. kemi, biologi, matte och spanska. Det är inte precis så att jag hoppar av glädje när jag tänker på det. Snurk.

Nu ska jag prata med ett födelsedagsbarn.

Hejdådå :')
2009-01-28 @ 08:54:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0