Åh kom igen Lenaaaa

 
I don't like the Dana. No i don't like Dana! Våra uppsatser som vi skrev för länge sedan är nu rättade, och flera stycken har plagiat. Det blir streck på hela grejen. Helt sjukt! Bara en mening som är lika och man får ig.
Tycker inte om det här. Även om jag inte har skrivit av på hemsidorna jag varit inne på kanske jag har liknande text med en annan sida och då åker jag för det ändå.

Jaja. Idag slutade vi ett. Hade bara engelska och lite estetiskt för lärarna skulle på utbildning tror jag det var. Så jag och Cecilia tog bussen hem på direkten, hann med den som går halv 2 till juniskärt. Sedan har jag bara suttit här och njutit för att vi inte har något att göra förutom att skriva om labbrapporten efter kritiken vi fick och göra en bilduppgift. Men det går snabbt. Just nu sitter jag och kollar på teve och kläder på datorn samtidigt :')

Fick kosing igår också, inte dålig lite kosing heller eftersom jag inte fick något förra månaden, mohoho! Så nu är jag tät som Cecilia alltid säger, Cecilia med bankkortet. Haha :D
Ska ringa Fadern nu och fråga hur det blev med mitt jäkla batteri :D

Hejdå humans
2009-01-22 @ 14:46:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: chili

haha ja är alltid tät:d

2009-01-22 @ 15:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0