All by myself


Ligger ner nu, hade tänkt mig att börja relaxa  och till slut få somna här i min ensamhet. Känns lite ensligt att ligga i denna kolosala säng helt själv, det brukar höra till ovanligheterna att göra det. Mycket mysigare när Joakim ligger bredvid mig och myser eller kör upp rumpan i ansiktet på mig och snurrar runt som en propeller :') Men annars mår jag bra, skrev klart nästan hela labbrapporten förut, bara lite resultat och diskussion som ska dit sedan är jag klar. Men det orkar jag inte ta hand om ikväll. Nu ska jag lägga mig och prata i telefonen med min man istället. Det känns som en behövlighet med en vänlig röst som bara får en att skratta och må bra hela tiden.

Adiose och sov så gott kära läsare :*

 

2009-01-18 @ 22:38:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0