Älskling, du är underbar


Jag träffade en prins på lunchen, min underbara prins. Min joakim som förgyllde min dag nyss.
Jag och Matilda hade varit på hemmakväll och köpt en "puderking" för att orka med matteprovet också när jag är på väg in i skolan hör jag ett skrik ifrån ovan och när jag kollar upp på gatan kommer han gåendes där, så söt så :') Jag älskar honom, min sötaste sötnos (':

Nu ska jag skitsnacka om skitsnack med min vänner, tänkte bara meddela att jag har världens underbaraste pojkvän och att jag inte köpte något på lunchen, ::(

Solong
2009-01-30 @ 12:12:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MALIN

Jag är avis! =)

2009-01-30 @ 15:52:05
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: MALIN

Haha, ja lite faktiskt, värvade en hel del människor så är uppe i 1700 poäng just nu :D

Ja det ökade lite periodvis, men det beror ju också på hur mkt man kommenterar till andra osv. =D

2009-01-30 @ 16:29:23
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0