Biosupé

                                               




Mucho la grande goode the filme.

Idag blev jag bjuden på biosupé av min älskade Joakim, mycket mysigt :')
Först gick vi och åt på resturangen som ligger inne på Scandic typ, det blev kycklingfilé och klyftpotatis med någon sås och sedan någon slags svartvinbärsmouse med grädde till efterrätt! namnam!
Satt där ett tag och bara njöt och smälte maten och var allmänt mysig.
När vi hade ätit klart kom vi på att det var ett tag tills filmen började, så vi tog en runda ner på ica för att köpa energidryck, men dom var slut så då gick vi till hemköp och köpte dom där istället.
Sedan drog vi upp till bion igen.
Träffade Tina också, mycket trevligt. Det var ett tag sedan man såg den ungen :D
Köpte i alla fall pipcorncorne efter att vi hade pratat med TIna och Sebbe lite och sedan började bion.
Mycket fin och bra film, jag älskade den =D
Den var dock ganska lång, 2 och en halv timme tror jag. Så vi fick ta kvart över 12 bussen hem.
Klev av nere vid svartvik och tog oss en halvseg prommis upp till Jockes hus.
Här uppe packade vi upp och nu ligger vi och värmer oss under täcket.
Jocke sover. Hör hur han andas så där tungt som man gör då. Han är så söt så :')
Men nu ska jag sluta här och väcka honom och mysa vidare.

Hejdå



 Tack älskling för en underbar kväll, jag älskar dig. Du är verkligen mitt allt <3
2009-01-10 @ 01:53:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

Ja jag ska ha kul åt dig :D

2009-01-10 @ 10:53:11
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0