Bulletproof monk


Mysig kväll.
Först middag. Sedan åkte vi hem till mig och nu sitter vi i min soffa och bara myser jag och min sötaste joakim.
Har druckit energidrycker hela kvällen, men det verkar inte hjälpa, för jag känner mig inte superpigg eller piggare än vanligt :D
Kollar på en bra film på trean. Bulletproof monk tror jag den heter.
Ska snart äta dipp och morötter (hh) nyttigt och gott!
Imorgon vill jag gå på stan. Men jag tror inte det blir så.
Vill köpa örngott, så mammigt gjort :') Men jag har hittat jätte fina på Åhléns som är på rea.
Nya kläder vill jag ha också :d
Har presentkort som kan spenderas på det :D
Funderar även på att göra om bloggdesignen.. igen!
Får se hur det blir.
Nu ska jag sluta (:

Godnatt och sovgott vänner!
2009-01-11 @ 00:15:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0