Chachara


Hola Banditos.

Lång dag. LÅÅNG dag.
Men trevlig dag!
Började med en engelska lektion, inte så kul, inte så jobbig. Sedan lunch och efter det hade vi estet för första gången. Ganska skönt att inte bara sitta och räkna och skriva, utan att vara "kreativ" som Lisa skulle säga!
Vi fick bland annat rita av varandra utan att kolla på papperet och en stor ursäkt till alla som jag ritade av. Såg ut som monster alla! Matilds blev snyggast :') hon såg ut som en neger :D
Sedan hade vi en liten stund svenska då vi fick tillbaka våra krönikor som handlade om "vad är hälsa för mig", vilket resulterade i att halva klassen nu kommer dränka Eva på idrottslektionen imorgon! Hö! :')
Efter svenskan, kvart över fyra, var det slut för dagen.
Då gick jag ner till face och satt och bara gjorde nada tills min älskling kom, för när han kom tog vi promenaden till bussen och åkte till ica där mamma var.
Handlade föda men glömde middagen, så vi fick äta korv och spaghetti..?
När vi kom hem hit kollade vi först in min post som låg på sängen, där hittade jag ett sprillans nytt bankomatkort (hhhh)
Sedan åt vi mat och efter det satt vi oss och kollade på hockey.. eller Jocke och the famillia satt sig och kolla, jag satt mig bredvid och pluggade (u)
I periodpausen gjorde jag och jockas vår berömda kladdis och jag tog fram min missfärgade bikini till badet imorgon, och nu är det nu och just nu sitter vi fortfarande i soffan och kollar på hockey, kladdkakan står på bron och kyler av sig och jag har ballongmage för att jag mår illa.

Får se om jag orkar skriva sedan, nu ska jag vara lite social och kolla på hockeybockey.
Solongsolong
2009-01-15 @ 20:56:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0