Den var bra, det var den



Snyffft!
Jag kan inte låta bli att le som en tok och känna mig allmänt nöjd när jag kollar på sportfilmer. Jag känner mig som en stolt ankmamma och jag får nästan tårar i ögonen av lycka!  Det är något väldigt fint över sportfilmer, något ovanligt fint som inte borde vara fint men det är det ändå. Haha helt galet.
Jaja filmen var bra, det var den och snart ska vi kolla på uppföljaren och mysa tills vi somnar :))
Imorgon måste jag kliva upp mycket tidigare än efter mitt schema för att åka in med samma buss som mannen så vi får mysa lite extra. Jag får sätta mig med bloggdesignen när jag vinkat adjö till honom. Kanske får en kläm om det ändå så det kan se ut som en riktig blogg snart.

Sovgott! :*
2009-01-26 @ 22:41:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0