Godnatt och en ny tröja


Hej en sista gång för dagen bloggläsare!

Jag köpte den, farfarströjan! men jag vet inte om jag får den svarta med vita ränder, den vita med svarta ränder eller båda två. Jag tippar på att det är den svarta med vita ränder men jag skulle dö av lycka om det var båda :'D
Imorgon blir det först skola, med tråkidrott som sista lektion och efter det ska jag träffa min snygging till pojkvän på stan och gå omkring där lite. Ska kolla extra på Zara och Flott eftersom de stänger snart, så det är säkert bra pris där :D Speciellt på Zara eftersom det är sista dagen dom har öppet imorgon. Vi får se om jag kommer hem med eller utan kassar.

Men min prins väntar på mig nu.
godnatt och adiosee amigos
2009-01-29 @ 22:45:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda

PÅ LUNCHEN SKA VI SHOPPA!!

2009-01-30 @ 07:44:36
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: linnea

men åh, vill med ha tröjooor! :o

haha, det var bara roligt för dig :D

2009-01-30 @ 08:15:19
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0