Grammisgalan


Sitter här nu, på mitt kära toalettgolv och älskar att kleerup är full på gratis dricka.
Och nu kommer frågan på allas läppar: "Vad i allsin dar gör hon på toalettgolvet?!"
Jo kära frågare, jag sitter och väntar på att min lovely ska duscha klart (':
Kvavt som förbaskat är det också. Tror jag kvävs här i mitt hörn, med datorn i famn.

Idag har jag annars inte gjort så mycket, blev inget av med min fotorunda, ingen lust helt enkelt.
Ägnade hela dagen åt att platta håret och borsta ut det. Vilket inte borde ta en dag, men det gör det för mig.
Så nu ser jag ut som krösamaja i håret.
Funderar på att konvertera till islam.

Efter det kom min kärlek hit, vi har myst på.
Gått ut och gått. Till postlådorna, då la vi märke till att det var schwein kallt ute.
Eller jocke kom i underfund med det. Jag ville gå till OQ och köpa Winerbröd 8)
När vi kom in gick vi och satt oss vid tv:n med gamlingarna, kollade först på slutet på sing a long, sedan zappade vi mellan topmodel och grammisgalan.
Jag, Jocke och Mikaela åt kladdkaka, pappa käkade en morot och sedan är vi där vi är nu.

Nä, nu ska jag äta en toast och dricka oppoy med jocke.
Sing a song.
Hejdå
2009-01-07 @ 22:16:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

Joe för du skriver mycket bättre din korv! :o

2009-01-08 @ 11:57:32
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0