Kemiiiii

Lite halvtrött i hjärnan efter en hel dag bestående av kemi.
Det är inte det lättaste och inte det minst ansträngade att göra.
Först hade vi ett låtsasprov innan lunch och nu efter lunch har vi labbat och nu ska vi skriva labbrapport och räkna på med mer stökiometri.
Fast det blir nog spanska för mig skulle jag tro.
Med tanke på att det är prov sedan.
Men till min lycka och stora förvåning berättade Fanny när jag träffade henne på lunchen att Danis inte skulle rätta provet, utan att det bara var något annat, jag förstod inte riktigt. (?!)
Så vi får se hur mycket jag orkar anstränga mig.
Tror det blir ganska mycket plugg även fast det kanske inte är så att hon rättar, för tänk om det skulle vara så också kan man inget också sitter man där som en kisstråle i motvind (jack skapade det uttrycket på nyland) och skäms över sig själv.
Dock så tror jag att jag aldrig kommer bli ett Spanska fan.
Jag håller mig till svenska och "indier-engelska" som jag och mina kära klassisar pratar  :')
Men nu har jag inte tid med det här längre, ska plugga och sedan efter den här jobbiga dagen ska jag träffa Nathalie på stan, äta och mysa på och när jag sedan efter det åker i bilen hem ska jag ta upp Jocke så han får pussa min panna som gör ont bra och sedan mysa med mig så jag orkar med morgondagen som består av biologi, matte, kemi och spanska.

Hejdå kära anonymisar!
2009-01-13 @ 13:42:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0