Kladdkaka i klass med ica


Nu har vi lyckats!
Jag och Joakim har gjort en kladdig kladdkaka med smak av kladdkaka :D
Vi är så duktig så :') nästan så att vi borde ställa oss utanför Ica och sälja dom till mindre pris än vad dom gör inne på ica, så bra blev den!
Eller nästan i alla fall, men framsteg som attan var det !!

Igår hade jag inte tid att skriva. Men dagen, eller alltså, den riktiga dagen efter tre lektioner kemi och en lektion spanska, bestod av mig och nathalie gåendes på stan tillsammans. Pratade, åt och handlade =D
Köpte ett par blå jeans, om man nu kan kalla det jeans. Det känns som jeans men är som leggings så a.
Köpte en kofta också, och ett skrivblock, för att jag var tvungen att ha något att skriva i på skolan.ö
Sedan åkte jag hem med mamma när hon slutade jobba och på vägen hem plockade vi upp jocke my love.
Åkte hem till mig och sedan bakade vi kladdkaka, åt kladdkaka och kollade på utlandsresor :')
Somnade ganska tidigt igår, det var skönt, hade ingen huvudvärk när jag vaknade!

Imorse låg jag och var död ett tag, sedan klev jag och Jocke upp och gjorde oss i ordning och åkte till skolan.
Klev av med Jocke och myste lite innan han var tvungen att gå upp till sig.
Då tog jag promenaden hit ner till skolan och nu sitter jag i sofforna och gör inget alls.
Snart har jag mentortid, sedan matte, kemi, biologi och spanska.
Trevlig dag och trevligt ont jag kommer ha i huvudet sedan!
Ikväll ska jag till Jocke, plugga inför matteprovet måste jag göra också.
Så vi får se om jag hinner eller orkar skriva sedan.
Ciao Bella.




Gjorde den bästa med min bästa. j.e
2009-01-14 @ 09:07:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0