MITT C

mitt C funkar inte, får sitta och damptrycka på det!
inge kul, citerar jocke "man blir helt galen"
får ont i fingret.
Kanske ska börja skriva C som SE, så slipper det dampa.
Det är något som ligger under min SE tangent som gör att jag får skavsår när jag ska trycka på den.



Men nu efter ett antal minuter och en jäkla massa skrik och skratt fixade min älskling det. Tack så mycket sötnos :')
Fick panik när jag pillade på C:et så mycket så att det lossnade och sedan inte fick tillbaka det. Men min datahacker fixade allt! Så nu funkar det :'D

2009-01-10 @ 16:48:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: chili

hhahah och du säger att jag förstör min dator!!!

2009-01-10 @ 18:31:57
Postat av: linnea

haha, bra vetande :D

2009-01-10 @ 22:43:50
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0