On and on and on she goes



Jag vet inte vad det är med mig, känner inte för att skriva. Har ingen ork på något sätt. Jag har datorn i knät, bloggen uppe, ska precis börja skriva men då tar det stopp, byter till en annan sida och går aldrig tillbaka hit.
Idag ska jag i alla fall klippa mig om jag hinner till mormor efter skolan. Ska bli mörkbrun och ha snaggat på sidorna, långt i mitten och sedan ska jag konvertera till islam. Eller, var jag allmänt dryg nu bara? :::o
Haha, alldeles nyss hade vi svenska. Vi kollade in nervösa tecken på folk och jag står tydligen och skiftar ifrån häl till tå hela tiden och typ strimlar ihjäl mitt papper som jag håller i. Går upp i falsett gör jag också , hahah! :D
Nu ska vi snart ha naturkunskap och sedan lunch och matte. Efter matten blir det teori på idrotten. Vilket jag inte har något mot eftersom det är 17 mil till våran gympahall och det tar på krafterna att gå dit med världens tyngsta väska med allt i.

Woho, från ett ämne till ett annat. Jag fick mitt mobilbatteri igår, haha tycker om mobilen, mycket :D haha och Jocke älskar spelen som man kan styra genom att svänga mobilen, inte jag för jag suger på det :D

Men nu kommer Kischti.

Så hejdådå
2009-01-23 @ 10:03:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0