Passion för grafer


God eftermiddag så här på förmiddan!

Sitter inne i mattesalen nu och väntar på att få börja med matte. Matte det är min stora passion här i livet (?!) ;s  Speciellt det här med grafer, så fint ämne :') Nä, men det GICK faktiskt väldigt bra med det här, enda fram till det att man skulle börja göra grafer på miniräknaren. Då sa det lite halft stopp i hjärnkontoret tyvärr.  Men jag överlever när jag tänker på att det bara är en timme och 20 minuter kvar på denna dag. Efter matten ska jag hem och invänta kvällen då jag ska vara med min söta sötnos hemma hos honom. Längtar!
Men nu ska jag skälla på Kistej för hans sena ankomst.

See you later alligator!
2009-01-26 @ 12:06:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

haha gott vare :D

2009-01-26 @ 12:20:41
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: linnea

Jag saknar det väldigtväldigt mycket....

2009-01-26 @ 12:21:10
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0