SonyEricsson har lurat mig

Jag har blivit lurad. Den var där, men nu är den borta :( min fina mobil som jag ville ha är död i sonyericssons ögon. Dom ville inte ha kvar den helt enkelt. Det suger. Min dröm blev krossad :'o  Buhu.
Men jag ska ha den, jag ska tvinga telia att sälja den :')

Sitter på en stol i väntan på kemi nu (eller var det biologi? :s) och kollar runt lite, väntar på att få nya One Three Hill avsnitt av Matild också. Taaack Matild :') och är allmänt datanördig. Lyssnar på 80'tals musik från någon dator i närheten, lyssnar på killarnas sång till låten. Är allmänt osocial och skriver ett inlägg för Cecilia's skull.
Förresten, nu när vi ändå är på G kan vi ta att tacka Fanny för fler One Three Hill avsnitt och för Benjamin Button filmen!

Men nu ska jag inte skriva här mer, jag ska kolla på konståkning med Emma.
Hejjjjjdå bävrar
2009-01-21 @ 11:44:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0